AdWords oficiālajā blogā publicēts paziņojums, par to, ka YouTube turpmāk pieņems reklāmas no Latvijas (Lietuvas un Igaunijas) uzņēmumiem.
Reklāmas izvietotājiem tas dod iespēju daudz vieglāk sasniegt savu auditoriju ar reklāmas video palīdzību. Ja tiek izvēlēta maksa par skatījumu, tad reklāmas apmaksa notiek tikai par tām reizēm, kad kāds lietotājs reklāmu tiešām ir redzējis (vai pirmās 30 sekundes, ja reklāma ir garāka).
Precīzāka informācija ir lasāma oficiālajā adwords-lv.blogspot.com blogā.
Lietotājiem tas nozīmē, ka turpmāk biežāk būs redzamas YouTube video reklāmas, kuras līdz šim bija manāmas salīdzinoši reti, jo starptautiskie uzņēmumi precīzi definē savas auditorijas un reklāmas reti tika “piedāvātas” YouTube lietotājiem Latvijā. Tie, kas YouTube lieto ārzemēs, būs pamanījuši, ka video reklāmas var sastap diezgan bieži un tās mēdz būt krietni garākas nekā standarta 15/30 sekunžu formāts. Protams, ka lietotājs pats izvēlas vai skatās pilnu reklāmu vai arī pārtrauc skatījumu pēc pirmajām sekundēm.
Šķiet, ka pats atceros tikai vienu gadījumu, kad noskatījos pilnu reklāmu, apmēram 2 minūšu garumā. Tas bija saistībā ar hostinga pakalpojumu, kuru gatavojos iegādāties un pēc pāris tematiskajiem meklējumiem google.com, mani jau gaidīja ar pielāgotu reklāmas saturu.
Būs interesanti redzēt, kuri būs pirmie uzņēmumi, kas izmantos šo reklāmas veidu, kā arī ko par to domās YouTube lietotāji, kuri līdz šim dzīvoja salīdzinoši mierīgā un “bezreklāmīgā” YouTube vidē.
Vai ir jau zināms, kāds, kas jau ir paspējis ievietot vietējo YouTube video reklāmu?