Kā Latvijas pasts nozaga Ziemassvētkus!

Pirms Ziemassvētkiem izsūtīju paciņas draugiem un radiem Latvijā.

Draugiem sūtījām konfektes, japāņu saldumus un citus jaukus niekus. Bet viena svarīga paciņa netika piedāvāta. Beidzot bija laiks arī sazināties ar pastu un noskaidrot viņu viedokli.

Izskatās, ka viņi atzīst savu vainu un sola laboties.

Liela jēga gan nav, jo pa visu šo laiku šokolādes bija jāēd pašiem, tās vairs nebija tik glītā stāvoklī, lai kādam dāvinātu. Pasta izdevumus arī neviens pat nedomā segt. Šāds sūtījums izmaksā apmēram 13 EUR, nezinu, kāpēc Latvijas pasts nepiedāvā to kompensēt. Zemāk ir viņu atbilde.

Soli pa solim un paciņu nevis iedod tiem, kam tā pienākas, bet atsūta atpakaļ uz Japānu

Labdien!

Pamatojoties uz Jūsu e-pastu, tika veikta dienesta pārbaude, lai noskaidrotu un izvērtētu radušos situāciju. Pārbaudes laikā noskaidrots, ka sūtījums Nr.xxxxxxx saņemts Latvijas Pastā 2021.gada 17.decembrī un nosūtīts izsniegšanai uz pasta nodaļu. Diemžēl tehnisku iemeslu dēļ Jums netika piegādāti informatīvie paziņojumi par sūtījuma saņemšanu xxxxxxxxx pasta nodaļā.

Glabāšanas laikam beidzoties sūtījums 2022.gada 21.februārī nosūtīts atpakaļ sūtītājam uz Japānu.

Lūdzam sazināties ar sūtītāju un informēt viņu par radušos situāciju.

Latvijas Pasts darīs visu nepieciešamo, lai šādas situācijas vairs nerastos, kā arī atbildīgajām struktūrvienībā ir norādīt novērst minētās kļūdas.

Diemžēl sūtījumu atsaukt vairs nav iespējams.

Ar cieņu,
VAS Latvijas Pasts
Kvalitātes vadības daļas

One Response

  1. Tie nav “tehniski” iemesli. Tie ir administratīvi iemesli – konkrētāk runājot, dažu personu neatbilstība ieņemamajam amatam.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *