Portālā draugiem.lv ievietotās reklāmas 2006. gadā ienesa 629 762 latviešu naudiņas. Vairākas reizes dalot (man patīk dalīt) sanāk, ka ik stundu viņi, no reklāmām vien, saņem 71 latu un 89 santīmus.
draugiem.lv 2006. gadā izdevies četras reizes palielināt apgrozījumu, kas 2006. gadā sasniedzis 1 525 097 Ls. Arī bruto peļņa augusi strauji. db.lv
Nauda ir, resursi ir – gaidam kaut ko kliedzošu un nebijušu? Varbūt sagaidīsim vēl kādu interesantu projektu no draugiem.lv puses? Vai arī viņi grasās gulēt uz Lauriem?
9 Responses
Kruta – man prieks par viņiem!
turēs līdz peļņa augs, uzreiz kā sāks iet uz leju aiztaisīs cietu to padarīšanu – uzsitīs sev cenu tā teikt, lai atkal peļņa augtu. un tā tik pa apli vien
damn, tas ir daudz.
Nu tas ir tikai par reklāmām.
Vēl jau viņi stumj kabatā naudu par albūmiem, statistikām un citiem maksas pribambasiem…
Uhhhh
Nu draugiem.lv īsiti orģinālu ideju nav bijis.. Tā kā drīzāk jāgaida, kad jamie atkal kko paņems no citiem!
Maz. Es domāt, ka tur patiesībā ir 10x vairāk.
Man kā īstam latvietim skauž!:D …bet, lai jau peras, ja iet tā lieta- “cepuri nost” projekta autora priekšā, ko tādu izveidot nav katram “svētdienas vīriņam” pa spēkam!
Anglijā veikala menedžeris pelna 50Ls stundā…