Uzņēmums spilva uzdāvināja dziedošus zaķus, maksima uzdāvināja nostaļģisku olu spēlīti no padomju laikiem, bet draugiem.lv uzdāvināja atkarību izraisošas un azartiskas olu cīņas.
Uzminiet, kurš gudrais dāvinātājs pamanījās pārvērst zilu gaisu par papildus ienākumiem?
Malači. Izskatās, ka šīs cīņas cilvēkiem patīk. Ir daži, kuri ir sakrājuši pat vairākus tūkstošus olu. Laikam jāsāk domāt līdzīgi biznesa plāni. Ar zila gaisa pārdošanu mūsdienās var tālu tikt.
Man uzreiz prātā nāk pasaules sienas cēlāji, kuri piedāvājot tukšus solījumus legāli pārdod zilu gaisu. Varbūt draugiem.lv varētu uzsākt virtuālas sienas būvniecību? Viens ķieģelis 35 santīmi.
P.S.
Šodien iegāju Latvijas centrālajā portālā palasīt apsveikumus un konstatēju, ka pilnīgi bez iesaistīšanās cīņās esmu vinnējis 21 olu kauju un ka manā īpašumā ir 12 olas.
3 Responses
spilva nevis spilve :)
a man bija tā ka uzreiz biju pa nullēm.. pats nepaspēlējos ar kaušanos :(
Māris: es par to tieši iedomājos, ka var gadīties tā, ka pēc nedēļas piesēžoties nav ne vienas olas, ar kuru pacīnīties.
un maksāt man nu galīgi negribas.
āā, vēl ir tā, ka krievu versijā pa 10 sant letāk maksā “olu papildināšana”.