cilvēkiem ir parādījusies balss

Kā jau vienmēr ir interesanti lasīt interviju, kurā reklāmu Ēriks klāsta savu pasaules redzējumu. Šoreiz viņš pastāsta par jaunu tendenci, kura beidzot nonākusi līdz Latvijai:

(..) cilvēkiem ir parādījusies balss – viņi blogo, sazinās, jūsminās vai kritizē. Reklāma vairs nav vienvirziena – te ir mana ziņa, rijiet, patīk vai nepatīk! Šodien cilvēki neklusē. Un tā atbalss dažkārt ir spēcīgāka par pašu ziņu. Tu noklepojies un dabū lavīnu uz galvas.

Un šīs domas turpinājums:

Spilgtākais piemērs bija Centis Ūbele ar salātu mazgāšanu. Nedz klients, nedz aģentūra nebija rēķinājušies ar tādu sabiedrības balsi. Latvijā vienkārši nebija tādas pieredzes, tagad ir. Tas ir hrestomātisks piemērs, pēc kura Latvijas reklāma būs mazliet citādāka un daudz lielākā mērā rēķināsies ar auditorijas reakciju. Vairāk dialoga tur būs, es domāju.

db.lv – Ēriks Stendzenieks: Politiķi ir tieši tādi paši produkti kā zābaki

2 Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *