Kas ir Google AdWords un kā to lietot?

ZParka veidots video sižets, kurā Jānis Sprenne no Double Score vienkāršā latviešu valodā stāsta par to, kas ir Google AdWords un kā izvietot uz atslēgas vārdiem balstītu interneta teksta reklāmu.

Nepilnas 8 minūtes un kaut kādai skaidrībai vajadzētu rasties.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LVOziZGCYJg[/youtube]

Saite, ja video nedarbojas. (Tur ir arī augstākas kvalitātes versija)

11 Responses

  1. …noskatījos lidz galam un … čalis video teica, ka ir PAT simts keywordu kas var apzīmēt kategoriju ..

    Tie paši džeki no Cube Group taisa kampaņu no 1000 – 500 000 keywordiem. Tas taa – neliela reklāma viņiem :)

  2. Galarrdo:
    neizklausās ticami.
    reālais ieguvums no 500 000 atslēgas vārdiem vienas kampaņas ietvaros, manuprāt, ir tuvu nullei. Vienkāršāk ir izpētīt, kuri atslēgas vārdi ir galvenie, noteicošie. Tad pietiek ar 50-100 atslēgas vārdiem, lai nosegtu 80% no tā paša apjoma, ko dod tie mistiskie 500 000.

  3. es tikko apskatījos pāris vietējās lielās kampaņas un atslēgvārdu skaits Latvijas kampaņai noteikti var sasniegt 1000 un arī vairākus tūsktošus, ja reklamējamais subjekts atļauj definēties ar tik daudz atslēgvārdiem.

    Varu padalīties arī informācijā, ka ir tādi reklāmdevēji, kas google.lv dienā tērē 100 un pat 300 EUR. Lielākai daļai reklāmdevēju, kas reklamējas idienā, tomēr šie tēriņi ir daži simti EUR mēnesī.

  4. Jānis Sprenne:
    Spriežot pēc aktivitātes es pieļauju, ka viens no lielākajiem reklāmdevējiem varētu būt tas pats Lattelekoms, bet vai viņiem ir vairāk kā 100-200 atslēgasvārdu šaubos.

    Pieļauju, ka visvairāk atslēgas vārdu ir interneta veikaliem, kas vēlas nosegt pēc iespējas plašāku produktu klāstu, tad 1000 šķiet pavisam normāls skaitlis, bet ne iepriekšējos komentāros minētais 500 000.

  5. 100-200 atslēgvārdi jau nu gan nebūs Lattelecom kontā. Pāris nulles vari mierīgi pielikt.
    Bet 500 000 nemaz viena konta ietvaros google neļaus ielādēt, tapēc ka sākuma limits ir 50000 un lai to paceltu ir jābūt nopietniem argumentiem – desmitiem tūkstošu apgrozījums konkrētajā kontā, kā arī lielākai daļai atslēgfrāžu ir jābūt vismaz vienam impression pēdējo mēnešu laikā. Tā kā apgalvojums par cube kā labākajiem lietpratējiem ar šādu argumentu ir diezgan apšaubāms.
    Patiesībā Latvijā ir daudz lietpratēju AdWords izmantošanā basic līmenī, bet diezgan maz ir speciālistu ar pieredzi. Sākt protams prātīgāk ir no 100-200 keywordiem kampaņā it sevišķi ja tas ir tikai Latvijas tirgum paredzēts, jo šeit pieprasījumu skaits salīdzinoši ir neliels, bet kad jāķeras pie ārzemju auditorijas, tad 500-1000 kā sākumbāze ir visoptimālākais.
    Ja ir kādi jautājumi par šo, droši variet man rakstīt un pakonsultēšu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *