Šis ir viegli izpildāms ieteikums, kurš visticamāk jau sekmīgi tiek pielietos jau sen pirms es to iedomājos izmēģināt.
Ideja ir vienkārša
Palūkojamies uz saviem TOP 10 rakstiem, kuriem ir vislielākais apmeklējums no Googles meklētāja. Šādus rakstus jūs noteikti būsiet jau pamanījuši, jo tie pat mēnešiem un gadiem ilgi pēc publicēšanas joprojām tiek meklēti un apmeklēti.
Tālāk nepieciešams tikai uzģenerēt Google AdSense reklāmas kodus un ievietot tos apmeklētāko rakstu sākumā starp virsrakstu un teksta daļu.
Es šaubījos pirms sāku šo eksperimentu – vai no tā būs kāda redzama jēga? Bet rezultāti runā paši par sevi – no ierastajiem 25 ikmēneša eiro, ienākumi ir dubultojušies līdz 50 eiro par aizgājušo mēnesi. Turklāt katrs pats varēs izmērīt savu ieguvumu no reklāmām pievienojot jaunu AdSense kanālu, lai saprastu, cik tieši ienes, jaunie reklāmas laukumi.
Google reklāma manā gadījumā ir skārusi rakstus no 2006. līdz 2008. gadam, kā arī no šī gada pirmajiem mēnešiem, tas nozīmē, ka ikdienas apmeklētāji netiek traucēti ar reklāmas laukumiem.
Ja jūs šādi rīkojāties līdz šim es apsveicu, ka esat bijuši prātīgāki par mani, bet ja mans ieraksts ierosināja jūs izmantot lietderīgi bloga noputējušos rakstus, tad man ir prieks, ka būšu jums palīdzējis tik pie kāda papildus santīma.
4 Responses
es visādos nonsenss, vecos rakstos, kas bieži ir vieni no apmeklētākajām lapām blogā, esmu pārbliezis nereklāmu līdz augšai :)
izmantoju tādus kā snippetus :)
Mans ir AdBlockā visu ielicis, tādus nemaz i neredzu :)
Kā/kur Google analytics var apskatīt linkus, kas ir ar vislielāko apmeklējumu no Google meklētāja?
Lai apskatītu saites ar vislielāko apmeklējumu no Google ir jārīkojas šādi:
Ejam uz Content >> Top Content
Blakus “Page” kolonai ir redzams “None”, kurā jānorāda “Source”
Tad spiežam uz Advanced Filter (Tas ir zem saišu saraksta)
Izvēlamies “Dimensions” sadaļā “Source”
Un ierakstam teksta laukā “Google”
un nospiežam “+ Add new condition”
Droši vien ir kāds ātrāks veids, bet šis ir klasiskais piegājiens ar filtrēšanu.