Izbraucu vakara apli ar velo, lai izmēģinātu, kā ar Fujifilm var labāk tikt pie nakts kadriem.

  • Sapratu, ka ar visām modernajām stabilizāciju lietām brīžiem var pat iztikt bez statīviem un fotoaparātu turēt rokās.
  • Raw faili ir milzīgi. Manam vecajam Sony bija ne vairāk kā 17MB, bet šim pat jpeg ir tik pat lieli un Fujifilm raw ir 58MB. Mana metode ar raw only neies cauri. Nemaz nerunājot par raw+jpeg režīmu.
  • Ir sajūta, ka ir viegli zaudēt highlights detaļas un ēnas atgūstot paliek diezgan “dubļainas,” varbūt te var līdzēt pamācības studēšana.

Jāturpina mācīties. Tagad no jauna būs jānoskatās, kāds Fujifilm iesācējiem tēmēts YouTube video, lai varētu ar svaigu aci novērtēt padomus.

Te derētu uzkavēties ilgāk. Un jānāk piektdienas vakarā. Jāgaida, kad nāks garām cilvēki no stacijas puses, tad varētu sanākt mazliet interesantāks kadrs.
Šo vietu biju noskatījis jau sen. Bet ikdienā šis nav pa ceļam + biju bijis tikai dienas laikā, bet kā jau biju ieplānojis naktī te var tikt pie skaistiem kadriem.
Te laikam vislabāk var redzēt detaļu zudumu (lampās). Šī bija vakara vienīgā izgaismotā ķīniešu kvartāla iela. Izbraucu fotografēt pārāk vēlu. Saistībā ar ārkārtas stāvokli restorāni un bāri veras ciet jau 19:00 vai 20:00.
Te labi noderēja Fujifilm X-T4 grozāmais ekrāns.

Pārāk daudz laika nevēlējos tērēt, jo katra vieta, katrs kadrs aizņem krietni daudz laika. Kamēr saskrūvēju statīvu. Izdomāju pozīciju. Sagaidu auto, kas brauks cauri kadram utt. + vēl garajām ekspozīcijām ir jāpierēķina dubults laiks, jo ieslēdzas NR režīms, kas mēģina novākt trokšņus tik pat ilgi, cik gara bija ekspozīcija.

Pa ceļam uz nākamo foto vietu Yamashita parku.
Mans labais ceļojumu statīvs ir Latvijā. Gorillapod arī negribēju ņemt, jo tas ir tieši uz robežas šāda svara fotoaparātam. Tāpēc izmēģināju šo Smallrig arm + clamp. Uz velo gan neiesaku likt, izskatās dikti riskanti.
Te tas pats tikai iPhone 12 mini izpildījumā
Te diemžēl pavisam miglaina bilde sanākusi. Tikai vēlāk pamanīju, ka fokusa punkts bija nobīdījies.