kakao.lv jaunais dizains un ne tikai

Kā jums patīk? Man tiešām patīk. Skatieties paši:

kakao.lv dizains

Šajā lapā sen nebiju iegriezies, bet pārmaiņas ir visnotaļ patīkamas. Jaunais dizains ir spējis saglabāt veco garu (tie paši fonti), tāpēc man izmaiņas šķiet viegli sagremojamas. Domāju, tie, kas ikdienā lietoja šo portāli ātri vien pieradīs. Es pat tikko aizmirsu, kāds bija vecais lapas dizains.

Galvenā labā lieta šajā dizainā ir kategoriju izvietojums un noformējums, šādā virzienā pašlaik virzās daudzas lapas ārējās zemēs un izskatās, ka arī vietējie ir uztvēruši šo gaišo domu. Sānu sleja labajā pusē man šķiet pavisam dabiska izvēle (lai gan USA dominē kreisās slejas).

Izskatās, ka viens no dizaina maiņas iemesliem ir jaunā reklāmas sistēma/apvienība, par kuru nesen izteicās Deniss no web.hc.lv.

Cits produkts, kas iespējams rudenī nāks gaismā pagaidām vēl ir noslēpumā tīts, taču doma ir tāda, ka reklāmdevējiem tiks piedāvāta iespēja izvietot reklāmu praktiski reālā laikā vairākos nelielajos portālos vienlaicīgi. Reklāmdevējiem, protams, būs iespējams aplūkot statistisku par dažādiem baneriem, turklāt būs iespējams izvietot ne tikai standarta baneru reklāmu, bet arī dažus ne tik ļoti ierastus risinājumus. Maksa notiks nevis par klikšķiem, bet gan par dienām. Kā zināms, reklāmdevēji īpaši nevēlas “ķēpāties” ar mazajiem portāliem, kuru apmeklējumu statistika nav tik iespaidīga kā lielajiem, tāpēc iespējams, ka šis produkts palīdzēs mainīt šo situāciju, jo apvienojoties vairākiem portāliem ir iespējams iegūt diezgan konkurētspējīgu statistiku.
web.hc.lv/marketings/zinas/vesmas-latvijas-interneta-reklamu-tirgu

Ņemot vērā, ka tunt.lv puišiem jau ir iemaņas ar teksta reklāmām savos iekšējos projektos, ir tīri loģiski, ka viņi ir sadomājuši apvienoties, lai izveidotu spēcīgāku spēlētāju plaukstošajā reklāmas tirgū.

Teksta reklāma:

teksta reklāma

Plaukstošs interneta reklāmas tirgus (un grimstošs avīžu tirgus):

Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi

Ja vien pareizi būšu uzminējis, tad jaunie spēlētāji, kas piebiedrojas kakao.lv ir hc.lv un notepad.lv. Iespējams, ka tiek gatavots vēl kāds pienācējs.

AdBook.tunt.lv reklāmu rezervācijas sistēma:

AdBook.tunt.lv

Atliek tikai sekot līdzi un vērot, kā šo reklāmas sistēmu uzķers lielie reklāmas tirgus spēlētāji. Uz šo brīdi viss izskatās labi.

Ceru, ka šādai sitēmai izdosies panākt reklāmdevēju interesi arī par blakus lauciņu – blogos notiekošo. Ja pēc līdzīga principa apvienotos lielākie 5-10 blogi, tad reklāmas tīkls būtu pat ļoti neslikts (jāņem gan vērā, ka liela daļa no blogu auditorijas pārklājas).

5 Responses

  1. Mik, tev viena saite nestrādā (www nevajag). Viss paareejais ir labi, vismaz notiek kaada attisitiiba, utt.. Komercializaacija? Nezinu, saciet to kaa gribat… Bet auto arii ir kljuviushi tikai labaaki.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *