SMSbuzz.lv ir serviss, kas piedāvā atlasīt sev vēlamu auditoriju un izsūtīt viņiem izdevīgus reklāmas piedāvājumus.
Ja vēlaties zināt, kas tieši ir SMSbuzz.lv tad iesaku palasīt: Man arī ir savs viedoklis par smsbuzz mārketinga pakalpojumu un Kādas ir SMS mārketinga iespējas Latvijā (case study).
Arī man radās vēlme šo pakalpojumu notestēt, tāpēc pastāstīšu savu pieredzi ar interneta veikala rotallietas.lv akciju.
Vispirms izvēlējos pietiekami šauru un precīzu auditoriju, kurā pēc mūsu datiem ietilpst interneta veikala rotallietas.lv potenciālais klients.
Sāku ar to, ka atlasīju visas reģistrētās sievietes vecumā no 29 līdz 35 gadiem, kuras dzīvo Rīgā. Būtībā vajadzēja ņemt visas Latvijas sievietes (jo pircēji interneta veikalā ir ne tikai no Rīgas), taču šoreiz vienkāršības un cenas samazināšanas labad maksimāli samazināju auditorijas apjomu.
Tālāk ierobežoju auditoriju izvēloties tikai mājsaimnieces vai strādājošas precētās sievietes ar bērniem, kurām ir vidējā vai augstākā izglītība. Pēdējā solī norādīju, ka SMS tiks izsūtītas tikai tām sievietēm, kuras pie interesēm norādījušas iepirkšanos.
SMSbuzz.lv piedāvātā atlases forma ir ļoti vienkārši lietojama un domāju, ka katram būtu pa spēkam izveidot šādu akciju.
Iepriecinošā ziņa ir tāda, ka pēc šiem kritērijiem mana akcija tika izsūtīta 172 cilvēkiem un tā izmaksāja mazāk, kā 10 ar pusi latus. (Nav tā, ka rotallietas.lv auditorija tiktu izsmelta ar šiem 172 cilvēkiem, šoreiz apjoms apzināti tika samazināts arī tur, kur to nevajadzēja)
Nākamajā solī ievadīju reklāmas tekstu, kas šoreiz nebija īpaši atjautīgs. SMS saņēmējas ieguva unikālu akcijas saiti, kurā varēja iegādāties akcijas preces ar atlaidi līdz pat 70%. Īsziņā bija īpaši norādīts, ka šī saite ir zināma tikai SMS saņēmējiem.
Akciju apmaksāju ar interneta bankas palīdzību un ja nemaldos, jau pēc 10-20 minūtēm akcijas SMS jau tika izsūtīta manis izvēlētajai auditorijai.
SMSbuzz.lv sauklis ir “Iegūsti klientus dažu minūšu laikā.” Tagad zinu, ka tas nav tālu no patiesības, pēc SMS izsūtīšanas 45 minūšu laikā jau sekoja pirmais pirkums (virs 20 Ls). Turpmākajās dienās ar akcijas lapu pasūtījumus veica vēl 6 pircēji. Tas varbūt neizklausās daudz, bet ņemot vērā niecīgo mērogu es tomēr uzskatu, ka sistēmas izmēģinājums bija veiksmīgs.
Domāju, ka pie veiksmīgāka/vilinošāka reklāmas teksta, glītākas akcijas lapas un plašākas auditorijas rezultāti būtu krietni iespaidīgāki, taču tagad man vismaz ir skaidrs, ka šāda sistēma strādā un ir vērts ieguldīt laiku un izdomu arī krietni nopietnākām aktivitātēm.
17 Responses
Mērķauditorija 99% netika sasniegta, jo gan jau 99% no tur reģistrētajiem telefoniem pieder nestrādājošiem pusaudžiem, tātad personām bez naudas. P.S. cik unikālie apmeklējumi +/- pienāca klāt “defaultajam” skaitam?
Kaspars:
Neredzu nevienu iemeslu, kāpēc pusaudzim būtu izdevīgi sev norādīt nepareizu vecumu, dzimumu un citas lietas. Ja nu vienīgi viņš ir īpaši apdāvināts un ir izdomājis, kura auditorija būs vispieprasītākā šajā lapā.
Ak jā, piemirsu pieminēt apmeklējuma skaitļus. Tātad klāt pienāca apmēram 60 unikālie apmeklējumi (~300 lapas skatījumi) no 172 apziņotajiem cilvēkiem.
Vēl es gribēju piebilst tiem, kas nezināmu iemeslu dēļ pārprot – smsbuzz.lv nav spams. Cilvēki paši piesakās, lai saņemtu izdevīgus piedāvājumus
Manuprāt, laba alternatīva banneriem, kas dažubrīd ir tik pelēcīgi, ka paliek neievēroti. Vismaz kaut kas savaigs.
Šo var izmantot arī negatīviem nolūkiem, piemēram, ja ir nauda, sūtot: neko nepērciet rotallietas.lv :) konkurenti var pastrādāt :)
tiesa, citreiz antireklāma ir laba reklāma arīdzen.
Šodien izsūtīju e-pastu ar kodu nākošajai izrādei, aptuveni tik pat cilvēkiem, cik sūtīju uz SMS. Vēlos pārliecināties vai atdeve būs tāda pati, vai nē.
Mika gadījumā atdeve bija pat lielāka nekā kad es pats sūtīju, bet es izvēlējos krietni lielāku auditoriju. Mikam, savukārt, cik noprotu bija kaut kāda prece palikusi stokos neizpārdota, un šādā veidā viņš no tās atbrīvojās. Reāli interesētu arī piemēri kādi ir bijuši kaut kam ļoti dārgam kā ir gājis, un kaut kam ļoti lētam. Vēl kāds var padalīties ar pieredzi?
Salīdzinoši dārgiem pakalpojumiem ir gājis labi. Viens no piemēriem: estētiskās zobārstniecības klīnika izsūtīja sms par padsmit latiem un nākošajā dienā jau veica jauniegūtajam klientam zobu balināšanu par 250 latiem. Par lētākām precēm/pakalpojumiem: Liepājas Čili picā nobaudīt Lauku picu – bērnu izmēra par 1 Ls ieradās 12% no SMS saņēmējiem. Galvenais lai ir labs piedāvājums, un tad šis ir ļoti labs veids kā to nokomunicēt attiecīgajai mērķa auditorijai.
Raksts ir klaja reklāma. Šobrīd šo lapu reklamē visi blogeri. Mērķauditorija ir mazmaksātspējīga, kurai principā vienalga, galvenais apskatīties vai var nopelnīt. SMS spams ir murgs nevis iespēja. Kaut kā mārketinga speciem sevi jau jāspodrina un jāpalīdz notriekt nauda.
laikam tomēr noriskēšu un noreklamēšu arī kaut ko no cidonija.lv
tad redzēs- ja būs atdeve, izmantošu arī turpmāk!
dusk:
zini vai mini, ka mērķauditorija ir mazmaksātspējīga un cilvēki ir reģistrējušies apsaktīties vai var nopelnīt?
džeki reāli ir notestējuši, ka tas strādā, ja ir sakarīgs piedāvājums un precīzi nosegmentē auditoriju. manuprāt svaigs produkts, kas šajā tirgus situācijā ir piemērots risinājums daudziem, ipaši mazajiem, uzņēmējiem, kam nav astronomiski mārketinga budžeti.
Man šķiet, ka, ja es saņemtu sms ar kādu info, tad tajā brīdī tas man nav vajadzīgs. Ja ar’isaņemu, tad kamēr tieku līdz datoram vai… Nevar salīdzināt ar Google AdWords par tiem pašiem 0.05 santīmiem! Cilvēku “noķer” un atved uz mājas lapu tieši tad, kad patiesi tas vajadzīgs.
pilnīga figņa, kas tad tas nav redzams, ka 3-4 blogeri visi kā viens sāka rakstīt par to buzu, pasaki cik tev samaksāja , vai arī pārveido nu vismaz kaut cik to tekstu, savadak Jūs, kā pok3es viens no otrs ctrlC un Ctrl V, nesmuki sanāk. Ceru, ka uz šo kaku cilveki nenoķersies.
Varetu but noderigs shad tad kaa reklamas kampanjas izversejam, jo SMS izlasa tomer ;)
Ari es esmu sanemi spamu no viniem, tikai nezinu kada veida vini dabuja manu telefona numuru!
Pirms gadiem 8 bija izveidots kaut kāds saits, ka tik ne kaut kāds šitāds, jo toreiz piereģistrējos, jo solīja par katru saņemot īsziņu 2 sant nost no tel. rēķina. un tagad pēdējā gada laikā kaut kā sāk visādi baltijas apdrošināšanas nami, baltcomi, utt sūtīt spamu, kur numura vietā uzrādās ban.lv vai baltcom. Nav tie paši gadienā? Es gribētu atreģistrēties, jo man ir gandrīz vienalga par visiem reklāmas piedāvājumiem, lai klienti lieki uz mani naudu netērē :)
Serviss ir tīri labs taču tikai viss kārtējo reizi sadārdzzinās veidojot kopējās izmaksas. Jo viņiem kāda daļiņa jāatdod ir gala saņēmējām kāda daļiņa operatoriem un pavisam nedaudz paliek vieņiem pašiem.
SMSmarketing.lv
sen jau registrejos smsbuzz bet visu gadu laika man vel nekas nav atnaci