Krīzes laikos spams ir pievilcīgākais reklāmas veids, kas par mazām izmaksām sola tādu pašu auditoriju kā populārākie TV raidījumi.
Šeit dažas patiesības par spamu:
- spams dod niecīgu rezultātu
- spams ir nelikumīgs
- vēstuļu izsūtīšanu pasūta gan lielas gan mazas izmisušas firmiņas
- spams ir slikti
- spamam ir daudz negatīvu atsauksmju
- surogātpasta izplatītāji maldina reklāmdevējus
- spams ir neētisks
Bet iztiksim bez moralizēšanas, ja kāds spamošanas izsūtītājs spētu pierādīt, ka spams patiešām nodrošina pamanāmus rezultātus, tad tiem, kas man katru dienu atsūta 3 piedāvājumus izsūtīt spamu, būtu daudz lielākas izredzes pārdot savu pakalpojumu.
3 Responses
Nu par pirmo nepiekritīšu, bet tāpat neatbalstu spamu…
arī saņēmu garu SPAMa vēstuli no “Natālijas” ar šo. kāpēc neatsaucies uz to? vai arī “Natālija” nebija autors?
ieleja:
Natālija noteikti nebija autors. neredzu jēgu atsaukties, jo piedāvājums tāpat ir +/- skaidrs, ja nu vienīgi varētu samesties 50 Ls un nopirkt vienu spama vilni un noreklamēt saiti, kura izmērītu klikšķus, lai jau pavisam konkrēti pierādītu, ka spams ir naudas izmešana un nekas vairāk.