Izdrukājot šos kuponus un ņemot līdzi attiecīgās dienas kuponu iegūsiet atlaidi norādītajiem ēdieniem un dzērieniem jaunā iestādījumā, kas vēl pagaidām darbojas testa režīmā, bet pēc neilga laika tiks atklāts. (spiediet uz attēla, lai redzētu to pilnā lielumā, izdrukājiet, izgrieziet un dodieties pēc atlaides)
Jā, tas ir reklāmas triks, bet tas ir labs reklāmas triks Reklāmas bāram. Tikai nedomājiet, ka notiek kaut kāda 1. aprīļa jokošana viss ir pavisam nopietni. Pats gan nogulēju BETA atklāšanu šim offline pasākumam, jo pats biju offline. (tāpēc arī kuponus piedāvāju mazliet novēloti)
Domāju, ka bāru ‘testējāji’ priecāsies, ka Rīgā ir par vienu jaunu iestādījumu vairāk. Domāju drīzumā tur aizdoties pats un tad jau ziņošu, kā man gāja.
Vairāk par šo pasākumu varat lasīt Artūra blogā un arī Neatkarīgajā Rīta Avīzē.
Rīgā (Elizabetes ielā 31) darbu sācis jauns bārs – “Reklāmas Bārs“. Jā, kādam tas beidzot bija jāizdara. “Reklāmas Bāra” oficiālā atklāšana būs tikai šī gada 26.aprīlī, taču jau sākot ar šodienu tas strādās BETA versijā, un būsim priecīgi jūs redzēt pie mums ciemos.
Reklāmas Bārā” varēsiet ēst, dzert un pīpēt (ārā), kā arī atzīmēt dažādus panākumus savā profesionālajā darbībā. Un labākais veids, kā mēs spējam pateikt, cik ļoti būsim priecīgi jūs redzēt, ir īpašās atlaides mikslatvis.lv lasītājiem pirmajās mūsu darbības piecās dienās (skatīt pielikumā) sakot jau no šodienas.
Ja nu atcerēsimies vēl kaut ko, par ko piemirsām šeit uzrakstīt, tad to varēsiet izlasīt mūsu interneta mājaslapā ReklamasBars.lv. Uz drīzu tikšanos!Ar cieņu,
Dace Grimze
direktoreAleksis Pukulis
pavārs
Aizejiet un spriediet paši!
15 Responses
Onkulis ieiet komercijā? :D
Izlasot rodas iespaids, ka tas par to kuponu tāds labs joks Tev. Es kļūdos? :)
Man patīk ziņas teksts. Malači!
Darbiba paredzeta lidz 24;00, tachu vakardien beidzam neilgi pec diviem nakti – bija baigi labais tuss. Laikam aizmirsam piebilst ka ik 4dienas, 5dirnas un 6dienas tur spele ari DJ, un vakar dejas panesas pat uz galdiem. Bildes bus pirmdien lapaa ieksaa…
n4: es neieeju komercijā. man ar bāru nav nekāds sakars, tikai tik daudz, ka nedaudz pazīstu Artūru
taustiņklabeklis: man uz sekundi likās, ka tas ir joks man, bet tā nav. šodien tur biju un viss ir pa īstam
Man tikko zvaniija Aarchijs, teica ka tur esot jau ir pilns ka nav vietas kur apseesities. Es diemzheel shodien neesmu uz vietas.
cool :)
kad gāju prom tad vēl nelikās, ka varētu būt pārpildīts vakars. Laikam NRA raksts dod redzamu rezultātu. Vai varbūt tur ir pilns ar blogeriem? :)
Domaaju ka tam mazs sakars ar NRA rakstu. Janu tikai tik cik tas iedarbojaas jau paarpubliceets TVNETaa. Buutiskaakais – muusu nelielaa kampanja ar shiem flaijeriem. Taa ka nu jaasaka vien buus visiem paldies kas ielikushi flaijeri savos blogos. Taa pat jau izdrukaataa veidaa (tikai divos eksemplaaros) shaadu flaijeri sanjeema desmit lielaakaas LV rekllaamas agjentuuras, bet elektroniski tas tika nosuutiits visiem Latvian Art Directors Club biedriem. Un to vien jau ir ap simtu. Bet vieta maza, maksimums 40 cilveeki var saseesties un ne vairaak kaa 20 saspiesties klaat staavus…
traki. jāmaina lokācija uz plašākām telpām :)
Es laikam peec 5 min aiziesu apskatiities tomeer (pats esmu sobriid alberta hotelii), jo DJ arii zvaniija un teica ka esot pilns, nav vietas kurp apgriezties, kaads ejot garaam parraavis signaala vadu no pults uz pastuuzi, utt. taa ka peec 20-30 min. iekomenteesu kaa bija, un ja ap pusnakti buus pilns tad baars buus valjaa liidz vieniem, max. liidz diviem. vakar aizveeraamies neilgi peec diviem, tagad skatos bildes no paartija – taas buus ieksaa arii baara lapaa…
man reklamasbars.lv nedarbojas. Vai ta ir tikai mana problēma? Vai es neprotu pareizi ierakstīt adresi?
Nedarbojas taa kaa veel nepalaidaam, bija doma no pirmdienas bet ja riit NIC straadaas tad riit jau aizies. Tikko biju ieskreejis, nav vairs tik traki, bet pirms 1 h esot bijis baigi pilns, tagad jau normaali, bija seedbvietas pat briivas.
tūlīt būs rakstiņš par manu apmeklējumu
Tātad tomēr tas nav joks. Pat pretēji – diez gan muļķīga ķēmošanās un tāds lēts reklāmas veids. Vai tad Arturs nevarēja izdomāt ko interesantāku un neuzbāzīgāku kā piesaistīt blogu lasītāj-publiku šim bāram?