vai blogos ir izdevīgi izvietot textads.lv reklāmas?

Šajā blogā ir jau manāma atbilde – šeit ir textads.lv teksta reklāmas.

Tās ir ievietotas labajā slejā, kā arī zem komentāra rakstīšanas joslas. Tātad abas vietas ir salīdzinoši netraucējošas un nepamanāmas.

Manuprāt, par spīti izplatītajam viedoklim, no šīm reklāmām ir jēga. Ar tām patiešām nav iespējams nopelnīt, jo summas ir pārāk smieklīgas, taču jēga ir atrodama tik un tā.

Es gribētu piedāvāt nelielu aprēķinu.

Ja kāds vienu reizi uzklikšķina uz jūsu reklāmas jūs nopelnāt, vidēji, 4 santīmus.
Ieguldot 4 santīmus reklāmā darbojas reizinātājs 1,5 — pašreklāmai iespējams izmantot 6 santīmus.
Viens ienākošais apmeklētājs jums izmaksās 8-10 santīmus.

Tātad katri 4 klikšķi uz reklāmas jūsu blogā nozīmē 3 jaunus apmeklētājus.

Domāju, ka tas ir samērā izdevīgs pasākums. Turklāt ir jāņem vērā cita lieta, ja izvietosiet reklāmu textads, tad to rādīs bez maksas. Jāmaksā ir tikai par klikšķiem. Tas nozīmē, ka interneta lietotāju acis pamanīs jūsu reklāmu, pat ja uz to nenoklikšķinās.

Turklāt došu vienu vienkāršu padomu. Pēc tam, kad reklāma ir ievietota blogā būtu nepieciešams sekot līdzi tām lapām, kuras tiek reklamētas. Ir jāiejūtas lasītāja lomā un jāatbrīvojas no visām tām reklāmām, kuras ir garlaicīgas un nepieņemamas. Pēc tam varat ielikt filtrā lapu adreses un jums nekad nerādīs reklāmu par muļķīgu kredītu.

Pēc šādas uzdarbošanās man palielinājās klikšķu skaits uz reklāmām. Samērā iedarbīgas ir db.lv reklāmas, taču to mīnuss pēdējā laikā ir tas, ka to saturs mainās retāk, kā agrāk.

Jauna kategorija

Vēl viena lieta, par kuru es esmu iedomājies, būtu jauna textads kategorija. Tajā būtu jāiekļauj visi blogi. Tas ļautu reklāmdevējiem vērsties pie samērā interesantas auditorijas – blogu lasītājiem.

Manuprāt šāda kārtība būtu izdevīga gan reklāmdevējiem, gan blogiem. Jauna kategorija nozīmētu, ka šai grupai būtu atšķirīgi (un cerams augstāki) reklāmas izcenojumi.

Es gribētu zināt arī jūsu viedokļus un pieredzi šajā jautājumā. Kas jūs attur vai arī liek iesaistīties šajā reklāmas sistēmā?

39 Responses

  1. textadi piešķir lētuma garšu.
    Kas tur par speciālistu, kas par nieka santīmiem pārdodies?
    plus, ja textadiem kaut kas nepatiks, viņi tevi jebkurā brīdī var atslēgt, nesniedzot nekādus paskaidrojumus

  2. Māris:

    zinu tavu nepatīkamo pieredzi, tāpēc saprotu, kāpēc esi uz textads.lv apvainojies.

    Kāpēc tāds uzbrauciens? Nav runa par pārdošanos par santīmiem. Tā ir apmaiņa. Liekot reklāmu šeit es iegūstu bezmaksas reklāmu, kuru varu lietot pēc saviem ieskatiem.

  3. Labs blogs tak bez reklāmām piesaistīs interesentus :D pašiem blogiem toč nav izdevīgi izvietot sevī tās reklāmas, maz to klikšķinātāju, un par ekspozīcijām ne santīma nedod :)

  4. tikko ielūkojos, skaisti, tie āži ir izmainījuši minimālo maksājumu no 50 uz 100 latiem, nu ko lai saka vairs to mēslu neizmantošu, debīlisms. jau tā tik ilgi lietots un viņiem nemaz tik ātri serveri nav, vdēji par pusotru ;līdz 4 sekundēm paildzināja lapas ielādi, tieši viņu mēsls, vsjo piegriezies ka tā izmaina noteikumus pēkšņi.

  5. ups, atvainojiet par iekaršanu, vnk tik ilgi lietoju to servisu, bet nu vēl 8 mēnešus negribu lietot lai varētu izmēģinat pats reklamēt vai izņemt naudiņu :D

  6. KX:

    tie “āži” izsūtīja vēstules klientiem, par summas maiņu. Starp citu, nav jāiemaksā 100 Ls, lai šo sistēmu izmantotu. Pietiek ar to, ka no nopelnītās naudiņas aizskaiti uz reklāmdevēja kontu.

  7. Viņi acīmredzot izsūtīja nevis tiem kas izvieto reklāmu, bet gan tikai tiem kas to reklāmas vietu jau pērk :D Lai izvietotu reklāmu ir vajadzīgi 100 lati, tā es saprotu, jo savādāk vienīgā iespēja ko ar tiem kredītiem darīt, ir pārskaitīt kādam citam textads lietotājam.

  8. KX:

    Vienam cilvēkam ir 2 textads.lv konti. Viens, lai reklamētos, otrs, lai pelnītu.

    No tā, kur tu pelni iespējams pārskaitīt kredītpunktus uz to, kur tu reklamējies. Mazākā summa nav pat noteikta. Esmu skaitījis pāri 1-10 Ls robežās bez problēmām un reklamējies. Sistēma varbūt ir nedaudz neērta, bet reklamēties vari jau pēc pirmās nedēļas, ja vēlies.

  9. Ko Tu domāji ar diviem kontiem? Tie, ar kuriem ielogojās? Ja tā, tad man no laika gala jau ir tikai viens tāds. Čort sņim, papētīšu kas tur ir tuvāk…

  10. Paga, nesapratu.. Tad ar kādām summām var piedalīties un reklamēt savu lapu caur Textads? Iemaksā tos 100Ls un vari savu lapu citās lapās reklamēt? Ja tā, tad tas ir dārgi un pagaidām ļooooti reti kurš LV blogeris uz ko tādu parakstītos. Par pelnīšanu ar Textadiem man arī liekas, ka iespējas nopelnīt ir ļoooooti minimālas.. Daži lati mēnesī nav nopietni. Jā, protams, var sabāzt tās reklāmas tā, ka lasītājam ņirb gar acīm, bet te jau riskēsi ar lasītāju zaudēšanu. Respektīvi mans vērtejums, ka Latvijas blogos nav nekādas jēgas izvietot Textads reklāmas. Ieguvums būs krietni mazāks nekā iespējamās problēmas..

  11. krizdabz:
    kā jau teicu var sākt reklamēties arī no 3 Ls, bet tad tiem ir jābūt nopelnītiem textads sistēmā.

    Par ņirbēšanu piekrītu, reklāmām jābūt nekaitinošām. Piemēram tā, kas ir zem komentēšanas. Vai to vispār kāds pamana? Bet izskatās, ka pamana gan.

    KX:
    Jābūt diviem. Tev jāizveido otrs.

  12. njā, tiešām reti dīvaina sistēma. un kas tad man viņiem jāsaka via kur jāreģistrējas, lai izveidotu to otru kontu ar iespēju izveidot reklāmu? kādā sakarā tad tur vispār kkādi LVL ierobežojumi ir? :)

  13. Mik, un kā mazs blogs sapelnīs tos dažus latus, lai sāktu izvietot savas reklāmas? Es domāju, ka ir pilnīgi nepareizi apmeklētāju skaitu celt uz reklāmu rēķina un kur nu vēl jauniem blogiem, kuru galvenais uzdevums ir rakstīt un tieši ar savu veidoto saturu iemantot atpazīstamību. Bez tam, es uzskatu, ka šobrīd Latvijas blogosfērā “izsisties” ir vienkāršāk par vienkāršu un labu apmeklētību var sasniegt tikai tāpēc vien, ka parādies nekur.lv ar kliedzošu (Mednja style) virsrakstu. Pirms diviem un vairāk gadiem situācija bija pavisam savādāka..

  14. vispār, papildinu savu iepriekšējo komentāru.
    Tātad, tu saki, ka ir super duper izdevīgi visiem, gan mazajiem gan lielajiem blogiem likt iekšā textads un tad uzkrāto summu izlietot tur pat.
    Tātad, no kurienes Tu pieņem, ka šis trafiks ir priekš tava bloga labs? Vai Tu man esi mērījis šos apmeklētājus?
    Noteikti tu man tagad jau iedomājies rakstīt apmeklētaju skaitu. Kamōn. Parādi arī vairāk datus par šiem apmeklējumiem. Vai viņi vairāk par vienu lapu ir skatījušies? Vai viņi pēc vienas apmeklējuma reizes ir vēl šeit kādreiz nākuši? Vai kāds ir atstājis komentāru? Utt… Ar to ka no reklāmas tiek izveidots apmeklējums, neko nedod.
    1. mērķauditorija, ko tu textads līmenī nevari kontrolēt. vienalga, ka tur ir kategorijas, tas ir par mazu.
    2. landing page, kas es domāju, tev ir prasts lapas pageview – tāds kā šis raksts piemēram. Šādi nedarbojas :)
    Man liekas, ka tu neesi tā īsti izpētījis visu līdz galam :)

  15. Māris:
    Es zinu, ka ir tevis minētie un vēl miljons faktoru, bet atmetot tos pie malas es šeit redzu pavisam vienkāršu loģiku. bezmaksas papildus apmeklējums. un dāvinātam zirgam zobos neskatās. labs vai slikts traffiks es patiešām neesmu pētījis.

    savukārt piii, ko tu raksti savos komentāros. :) Būtu jau forši, ja man kāds maksātu par katru lietu, kuru pieminu savos pierakstos.

  16. krizdabz:
    tematiskajiem blogiem, kas nevēlas kliedzošus virsrakstus, nekur.lv nepalīdzēs. Pārāk ļoti tas pasākums slīkst informācijas purvā. Es teiktu, ka līdz ar nekur pārbāztību un informācijas pārbagātību, viss lēnām iet uz otru pusi. nekur.lv sākumā bija tā kā tu saki, bet tagad ieejot reizi dienā un vērojot TOP rakstus nav skaidrs, kāpēc tur ir tieši tie, bet nav citi patiešām forši teksti no miermīlīgajiem neklaigātāju blogirm.

  17. Mik, es atkal iebildīšu.. Nekur.lv ĻOTI daudz dod, te varbūt tev neko neizsaka, ka katru tavu rakstu uzkliko 20 cilvēki, bet jaunākiem blogiem galvenais ir tas, ka viņus pamana (exposure). Un nekur.lv ģenerē nevāju trafiku, to nevar noliegt. Par šī agregatora pārbāztību laikam tomēr jāpiekrīt, ziņa dienas laikā nošļūc uz leju ļoti ātri. Un avotu skaits mazāks nepaliek, varbūt Kasparam laiks padomāt par ziņu kategorizāciju, kas visai labi norealizēta jūsu veidotajā nekur.lv konkurentā ekstra.lv (kas izskatās pavisam neapmeklēts, spriežot pēc tā, ka neviens neklikšķina uz rakstiem).

  18. Man īstenībā no mazo blogu viedokļa tieši interesē ROI. Vai galu galā tas ir izdevīgi? Cik jauna vai maza bloga īpašnieks ir gatavs ieguldīt?
    Piekrītu tam, ko rakstīja krizdabz, ka no sākuma vajadzētu saturu ar ko piesaistīt.
    Bez tam, ielogojoties nekur.lv taču var atslēgt “nevēlamos”/neinteresantos/… blogus.

  19. `rolandinsh`:
    es nezinu statistiku, taču nekur.lv lasītāji to fīču neizmanto. Tas, ka to lieto 3 blogeri, neko nemaina. Vidusmēra nekur.lv lasītājs redz visu pēc kārtas.

  20. man liekas, ka jaunajiem blogeriem nav ko tēlot demagogus, un sekot šim rakstam, bet gan nākamajam. un sākt ar kvalitatīviem rakstiem, nevis tagad, samaitājoties no ši raksta, taisīt blogus, liks tur textadus un gaidīs ar maisu.

  21. par visādām reklāmām varētu domāt tad, kad esi nostabilizējies kā blogeri, saproti, kad un ko var rakstīt, kad nevar kaut ko. Esi pastāvīgs rakstītājs, nevis mēnesi pazūdi, un tad uzraksti rakstu “piedod, bet es tagad rakstīšu un te būs daudz izmaiņu”, bet to izmaiņu un rakstu kā nav tā nav. Tā ir lielākā kļūda, ko ielaiž, jo izskatās, ka domā “ja man ir blogs, tad es noteikti kādam esmu vajadzīgs”.
    Labākā reklāma ir, kad kāds cits par tevi uzraksta. Nu ja tiešām neviens neraksta – citu blogu resursi ir izsmelti – tad var skatīties šīs sistēmas virzienā.

  22. Uh, daudz sakomenteets, izlasiishu veelaak…

    Es no textads.lv nopelniiju jau vairaak kaa 50 Ls divu nedeelju laikaa, pie kam apmeeraam pa 25 ls ir no digg un no darbadiena, paareejiem gandriiz necik, taapeec njemsu aaraa, vai ko mainiishu.

    Visaa visumaa – esmu apmierinaats. Nee, neko daudz nevar nopelniit, bet ja nav laika vai nav veeleeshanaas aktiivi paardot reklaamdeveejiem reklaamas, tad ir ok.

  23. Tātad kādu laiku pamēģinot nevienam neiesaku tērēt naudu tajā crapā :) ja vien tās naudas nav ļoti daudz :) 1.) minimālā cena NAV 5 santīmi, minimālā parasti ir ap 14 santīmi par klikšķi, otrkārt viņu uzrādītais kliku skaits laikam tiešām ir tikai kliki, jo reāli no 100 klikiem caur statistiku aplūkojot saitā no textads ienāca tikai 16 gabali cilvēku :) un tur ir ļoti grūti izsekot līdzi reklāmas cenu svārstībām, jo lieli “grandi” diena un db.lv kāds cilvēks visulaiku sēž online, lai tikai tās divas reklāmas būtu augstāk par pārējām. tāpēc neiesaku izmantot šo lietu nevienam, kur nu vel blogiem!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *