Kaspars no blog.observations.lv saistībā ar maniem diviem ierakstiem (pirmais un otrais) par slēptajām reklāmām ir sakopojis savas (diezgan plašas) pārdomas par šiem jautājumiem. Iesaku izlasīt arī citiem, Reklāma pīļu dīķī.
Noteikti pievienojos viņa uzskatiem par PR firmu pavirši paveikto darbu:
(..) Mani drīzāk pārsteidza tas, cik klaji, amatieriski un reizē piezemēti tas tiek darīts. Tomēr galvenokārt smīnu raisīja fakts, ka to, visticamāk, ir darījušas PR firmas – cilvēki, kuriem vislabāk būtu jāzin, ka ziloni porcelāna veikalā vest ekskursijā nevajadzētu. Pirmārt jau šo pseidblogeru rīcība ir klaja un pārāk uzkrītoša – noreģistrēt vienā “izveido-savu-ūberblogu-5minūtēs” sistēmā savu lapeli un tad aktīvi tur pāris dienas bāzt šķietamas pārdomas par dzīvi, un it kā uzliekot punktu uz “i” nākt klajā ar lielo ziņu – tas ir prasti.
blog.observations.lv
One Response
Uj, kā mazgājies